Multe firme posteaza pe Google+ și se așteaptă la aceleași activitati de feedback ca pe Facebook. Vin, postează, pleacă, se întorc să verifice și…nimic! Nebăgați în seamă pleacă dezamăgiți pentru că nu au înțeles ce e Google+ și cum funcționează.

Un mare avantaj la Google+ (avantaj conferit de monopolul Google) este ca odata ce ai postat locatia ta pe google maps ai posibilitatea sa fi cunoscut in zona ta adiacenta ca ofertant de servicii sau produse.

Facebook este util pentru interacționarea cu persoanele pe care le cunoști deja, în timp ce Google+ este utilizat pentru comunicarea cu persoane pe care deși poate nu le cunoști, aveți interese comune. Acesta e marele avantaj când vine vorba de afaceri – o pagină de Google+ pentru afacerea ta va atrage doar vizitatori interesați de produsele și serviciile tale. Dacă dorești să atragi acești potențiali clienți însă, va trebui să depui un pic de efort pentru că Google+ este o rețea care se bazează pe reciprocitate – adaugă persoane și pagini în cercurile tale, comentează la postările lor, utilizează +1, hangouturile și vei avea parte la rândul tău de aceeași atenție din partea celorlalți. Ca să beneficiezi de atenție pe pagina ta de Google+ trebuie mai întâi să atragi atenția.