Viitorul este automatizarea
Dupa cum spuneam in articolul precedent: automatizari in vanzari – partea II, au mai ramas cateva zone tampon in care relatia fizica client – furnizor este preponderenta: mentenanta si service-ul, relatiile clienti de informare si nu in ultima masura: distributia.
Distributia isi traieste si ea etapa de digitalizare prin automatizarea procesului de administrare a acesteia dar inca mai exista factorul uman care genereaza cheltuieli mari mai ales in ultima etapa a acesteia adica livrarea propiu-zisa la client.
Aici viitorul este cel al distributiei COMPLET automatizate (vezi tendintele de distributie prin drone, autovehicule autonome, puncte de distributie/colectare automatizate etc)
Ramane problema mentenatei si a service-ului pe de o parte si serviciul de relatii informare clienti de de alta parte.
Stii care este diferenta dintre CLIENT vs CONSUMATOR? Citeste si acest articol din link
Aici este nevoie de o solutie de automatizare a comunicarii. Iar comunicarea euristica nu se poate face cu programe automatizate. Cum ar fi sa avem un program care atunci cand este apelat de un client cu o intrebare, acesta sa o inteleaga si sa raspunda autonom astfel incat clientul sa fie multumit? Nu se poate asa ceva…Sau se poate?
Cine este robotul inteligent de conversatie?
Bine ai venit, draga ChatBOT OPTO. Robotul de convorbire automatizata.
Deja din 2016 tehnologia NLP (Natural Language Processing – atentie a nu se confunda cu NLP – neuro linguistic programming, vezi pe google) si-a castigat adepti, a inceput din randul temerarilor dar acum deja putem vorbi de o piata stabila cu cerere constienta de necesitatea implementarii acestuia in procesul de automatizare vanzari. Citeste si articolul Vanzarile au murit, sa traiasca vanzarile!
E drept ca exista diferente intre un chatbot bazat doar pe triggere, unul cu triggere variabil euristice si unul bazat pe NLP. De fapt granita existenta intre aceste trei modele de chatbot este una vaga, cu intercalari si delimitari variabile.
Ce este un chatbot? Este un program care folosind anumite nivele si criterii de analiza euristica a LIMBAJULUI UMAN sa poata initia si dezvolta o convorbire cu trasaturi de limbaj natural. Boot-urile de chat sunt programe de calculator care imită conversația cu persoane folosind inteligența artificială. Ele pot transforma modul în care interacționați cu clientii in special in spatial internetului, printr-o serie de sarcini auto-inițiate într-o cvasi-conversație.
Caracteristici ale robotilor de conversatie:
- Nu înțeleg bine conversația, ei au niste raspunsuri pre-stabilite, mai mult sau mai putin.
- Se bazează pe potrivirea tiparelor de comunicare
- Robotii de conversatie au un set de reguli de intrare și ieșire
- Recunosc cuvintele culese de la utilizator și răspund cu un răspuns pre-stabilit, de exemplu: – Omul: „Mă simt foarte îngrijorat astăzi”. Robotul de conversatie: „De ce te simți îngrijorat în ultima vreme?”
- Unii roboti de conversatie INVATA prin interacțiunile utilizatorilor
Unde putem folosi robotii de conversatie?
Se pot instala pe aplicatii mobile, pe website-uri, pe facebook la messenger.
Apropo, invata de la noi cum sa faci promovare AUTOMATA pe grupurile de facebook.
Unii roboti de conversatie pot intelege mai multe limbi, in functie de programare.
Robotul nostru de conversatie OPTO poate comunica doar in romana pentru ca atat a fost programat, dar de principiu exista zeci de limbi pe care le poate intelege daca ar fi setat ca atare.
Poate fi folosit pe diferite platforme: website, sms, telefonie sau mesagerie instant. Cel mai recomadant si folosit in acelasi timp este cel de pe platforma Messenger Facebook. In primul rand pentru ca are o mare audienta (1 miliard de utilizatori) si mai ales pentru optiunile nenumarate. Recent Facebook a introdus si promovarea exclusive prin messenger.
Citeste si despre diferenta dintre Marketing online si promovare online pentru a intelege cum poti sa iti promovezi online afacerea.
Cu ce te poate ajuta chatbot OPTO?
Chatbot este noul dvs. agent de vânzări care nu are nevoie să doarmă. Acesta functioneaza pentru tine 24/7.
Vom crea un robot inteligent de conversatie pentru pagina dvs. de Facebook. Acesta va vorbi limba dvs., va interacționa cu clienții dvs. și poate chiar sa ca vă va ajute să vindeti produsele.
Mai mult, se poate integra si pe website-ul dvs., daca doriti.
Un chatbot va poate ajuta să vă vindeți produsele / serviciile si sa va informeze clientii.
Acesta va economisi bani și TIMP. Clienții tai nu doresc să aștepte un răspuns, noul chatbot răspunde INSTANTANEU .
Facebook faca o analiza foarte atenta a paginilor care raspund la mesaje instantaneu si le ofera o mai mare vizibilitate.
Plus ca se poate face promovare direct prin messenger catre persoanele din lista de targhetare.