Esti nou la Google Ads și cauti sa iti creezi primul set de campanii? Permite-mi intai sa te felicit: ai mare curaj dar numai cei curajosi sunt invingatori! Multi castiga bani dar invingatorii sunt putini.
Acum urmeaza insa multa emotie: sentimente de înfăptuire, anxietate, nervozitate și, într-o oarecare măsură, FRICA.
Da, teama de a nu-ți atinge obiectivele, de a cheltui bani ineficienti, de a nu ajunge la publicul potrivit și de multe altele este legată de o teamă launtrica că ai făcut unele greșeli în configurarea campaniei tale.
Și dacă iese în evidență că ai făcut unele greșeli, ghici ce …
Asta înseamnă că ești la fel ca ceilalți 7,53 miliarde de oameni de pe Pământ … ești om!
Cu toții ne dorim să fim cei mai buni oameni care putem fi și încercăm tot posibilul pentru a evita greșelile, mai ales când vine vorba de campaniile Google Ads.
De la începători până la management, am văzut că mulți oameni fac „greșeli începătoare”
Din fericire, multe dintre acestea sunt ușor de remediat și pot constitui temelia campaniilor de succes. În acest articol, voi împărtăși șapte dintre aceste greșeli comune ale rookie Google Ads, împreună cu modul în care le puteți evita.
1. Cuvinte cheie cu potrivire largă 100%
Așa se începe, vă efectuați cercetarea în profunzime a cuvintelor cheie și simțiți că aveți un lot perfect de cuvinte cheie relevante, cu volum mare, care nu numai că vor conduce clicuri, ci în cele din urmă conversii.
Și cine să spună că nu?
Campania se desfășoară timp de aproximativ o săptămână și observați volumul mare de afișări preconizat, dar observați, de asemenea, inconsistența cu costul pe clic (CPC) și rata de clic (CTR). De asemenea, conversiile sunt puține și între ele.
Deci, ce se întâmplă?
Decideți să efectuați un audit al raportului de interogare de căutare și observați că scrieti cuvintele simple, adica totul este în potrivire largă !
Tipurile de potrivire a cuvintelor cheie sunt o cheie fundamentală pentru a avea o campanie eficientă. Dacă nu modificați în mod intenționat tipurile de cuvinte cheie de potrivire, acestea vor fi setate pe potrivire largă .
Tipurile de potriviri largi permit afișarea anunțurilor pe o gamă largă de variații ale cuvintelor dvs. cheie; sinonime, posibile scrieri greșite, forme plural și singulare, căutări conexe și alte variații.
Deși acesta este tipul de potrivire implicit, acest tip de potrivire ar putea face ca anunțul dvs. să apară în interogări foarte slab legate. El pune accentul pe cantitate și nu pe calitate.
Există câteva cazuri în care potrivirea pot fi benefică, dar mai mult decât atât, doriți să vă asigurați că cuvintele dvs. cheie sunt potrivite exact, potrivirea expresiei sau modificarea potrivită largă.
Cu cât poți obține cu mai multe cuvinte cheie direcționate, de la început, cu cât CPC-ul tău este mai ieftin (datorită relevanței crescute pentru anunțuri și cuvinte cheie), cu atât CTR-ul tău poate fi mai ridicat și, în final, rata de conversie mai mare.
2. Utilizarea minimă a extensiilor
Majoritatea începătorilor sunt conștienți de extensia sitelink, care permite accesul oamenilor la anumite pagini de pe site-ul dvs.
Este de obicei cea mai răspândită și cea mai atrăgătoare atenție care este afișată, pur și simplu pentru că are potențialul de a ocupa cel mai mult spațiu.
Cu toate acestea, există o multitudine de extensii de anunțuri disponibile pentru utilizarea dvs.
Extensiile de anunțuri, pe scurt, sunt caracteristici care permit afișarea informațiilor suplimentare despre afaceri cu anunțul dvs. și facilitează finalizarea acțiunilor specifice.
Aceste informații ar putea fi un număr de telefon, o adresă, o notă de stocare sau chiar mai multe link-uri ale unei pagini web (cum ar fi extensiile de sitelink de mai sus)
Mai jos sunt câteva beneficii ale implementării unor extensii populare:
- Extensii de sitelink – Măsurați clicurile care se duc către anumite pagini de link-uri de pe site-ul dvs. web, ceea ce vă va permite să aflați mai multe despre preferințele clienților
- Extensii de apeluri – Vă permite să promovați oferte speciale utilizatorilor (adică transport gratuit, asistență 24/7)
- Extensii clic-la-text – permite utilizatorilor să trimită un text direct către o linie dedicată. Acestea sunt minunate pentru generarea de plumb
- Extensii de apel – permiteți utilizatorilor să apeleze la compania dvs. direct din anunț
- Extensii de promovare – vă permite să evidențiați promoțiile și vânzările actuale
- Extensii de evaluări ale vânzătorului – aceasta este o extensie automatizată care prezintă o evaluare a întreprinderii, atât timp cât ratingul total este de 3,5 sau mai mare
Deci, după cum vedeți, extensiile sunt SUPER avantajoase pentru anunțurile dvs. Și în ciuda avantajelor vizuale și tehnice care vin cu extensiile, extensiile sunt un factor complicat și în clasamentul general al anunțurilor .
Dacă aveți combinația potrivită de extensii de anunțuri relevante, puteți îmbunătăți CTR, reduce CPC mediu și îmbunătăți poziționarea anunțurilor
În esență, anunțul dvs. poate pleca de la acest …
la acest …
O iau pe cea din urmă în orice zi a săptămânii!
Sfatul meu ar fi să creați un șablon care să descompună fiecare dintre extensiile posibile de mai jos și să completați acele extensii care sunt relevante pentru campania dvs.
- Locație
- Strigă
- Apel
- Mesaj
- Sitelinkul
- Snippet structurat
- Preț