Campania de mailing este un mod de publicitate cu efect sporit si garantat, ce iti ofera posibilitatea de trimite a mii de mailuri pe minut catre clientii tai sub forma demail-uri informative, cu oferte, sau newsletter.

Sa nu uitam totusi ca cel mai eficient mod de a administra propriile campanii de emailing este prin CRM, atat campaniile cat si rezultatele sunt plasate pe serverul d-voastra.

Echipa noastra iti poate organiza o campanie de e-mailing atat a clientilor existenti cat si a potentialilor noi clienti din sfera de acoperire a afacerii tale.

Noi iti putem organiza grafica newsletter-ului , putem sa iti trimitem e-mail-urile de pe servar-ul nostru, si iti putem organiza campania de promovare, campania de e-mail-ing astfel incat sa fie eficienta.

Cum să atragi clienţi prin campanii de e-mailing, ce înseamnă e-mailing?

  •  transmiterea de mesaje comerciale prin poşta electronică
  •  o formă de comunicare care vă permite să oferiţi informaţii despre produsele şi serviciile pe care le comercializaţi Avantajele campaniilor de e-mailing
  •  Costuri mai mici cu transmiterea mesajelor publicitare faţă de publicitatea tradiţională (scrisori, pliante, etc)
  •  Aflarea rapidă a rezultatelor şi eficienţei campaniei
  •  Mesajul publicitar poate ajunge la un număr mare de potenţiali clienţi într-un timp foarte scurt Crearea unei baze de date cu clienţi
  •  achiziţionare baze de date de la companiile specializate în gesti-onarea datelor cu caracter personal
  •  obţinerea datelor de contact de la parteneri de afaceri, invitaţi la evenimente unde participaţi şi schimbaţi cărţi de vizită, înregistrări pe site, etc. Paşi pentru crearea unei baze de date cu informaţii despre clienţi Dacă aveţi un site web
  •  utilizaţi un formular de înscriere on-line cât mai complet
  •  oferiţi bonusuri pentru cei care se înscriu în baza de date  solicitaţi fiecărui client adresa de e-mail
  •  solicitaţi acceptul de a transmite informări comerciale Mesajul unei campanii de e-mailing La crearea mesajului acordaţi atenţie: Subiectului/Titlului şi Corpului mesajului. Cum se realizează un titlu atractiv?
  •  Titlul trebui să fie scurt şi de impact
  •  Evitaţi termenii generali sau cei senzaţionali
  •  Includeţi numele firmei pentru credibilitate
  •  Nu folosiţi un titlu înşelător
  •  Evitaţi utilizarea cuvintelor pe care filtrele le consideră spam

 

 

Pentru mai multe detalii contactati-ne prin email la office@optimbirou.ro sau pe www.optimbirou.ro

Lasă un răspuns