Ce inseamna GRATIS pe internet?

Am pornit de la website-uri portal gratuite. Am descoperit apoi website-uri cu diferite tematici, la fel gratuite. Am folosit apoi siteuri de intercomunicare sociala: matrimoniale,  jocuri, etc. Si apoi a aparut Social Media, cu predecesorii My space si demult uitatul Yahoo Messenger ca apoi sa fim monopolizati de Facebook, Pinterest sau Twitter. Per ansamblu  ne-am bucurat de internet cu mii, poate milioane de accesorii web si toate (ce fericire pe noi!) GRATIS. Dar exista o vorba…

Daca e gratis atunci sigur tu esti produsul de vanzare.

Toti stim povestea: a fost o data ca-n povesti un mester dulgher. Insingurat si trist si-a dorit sa aiba pe cineva langa el. Si a creat o papusa: Pinocchio. Care peste noapte a prins viata, datorita unei vraji facuta de zana cea buna. Neascultator acesta a fugit de la scoala si a plecat in lume. Tuturor copiilor li se ofera aceasta pilda: ce lucru urat a facut Pinocchio ca a plecat de la scoala si nu a fost ascultator. Exista insa in cadrul povestirii o pilda si mai importanta, mai ales in contextul contempotan al internetului: in tara jucariilor Pinochhio devine un simplu magarus pentru ca a increzut in tot ce primeste gratis. Va amintiti? Vulpea si pisica il duc intr-o tara de vis unde primeste totul gratis, desi exista un pret ascuns: propria sa libertate si decizie.

Toti suntem niste bieti magarusi manipulati de internet

Pe internet tentatiile sunt la fel ca in tara jucariilor: gratuite dar cu un pret ascuns. Dependenta, furtul de identitate,  utilizarea datelor personale,  virusarea – toate aceste lucruri se intampla in minunata lume a jucariilor numita internet. Si daca multi inca nu inteleg acest lucru, cand deja avem zeci de ani in spate de interenet este pentru ca frumusetea lucrului gratuit este mult mai atragatoare decat uratenia adevarului si a realitatii. E mai bine sa te simti centrul universului in domeniul internetului decat o simpla adunatura de kilobytes cu datele tale personale  transferate si analizate pentru mari companii de date.

Concluzia: foloseste Facebook-ul metodic, nu la intamplare

Daca vrei sa ai rezultate in promovarea online Facebook trebuie sa te folosesti de toate accesorile publicitare  ale acestuia. Nu te lasa in seama internetului, caci face ce stie el mai bine: sa te manipuleze. Foloseste-te de uneltele sale manipulatoare pentru a obtine ce vrei in afacerile online. Crede si nu cerceta nu se aplica in viata reala dar nici in viata virtuala.  Caci altfel o sa fii un biet magarus cu nume frumos si doar atat, biet Pinocchio

Vrei sa ne contactezi?