Sfaturi pentru MARKETING ONLINE
Multi anteprenori curajosi se arunca in valtoarea afacerilor si ca toata lumea, spera sa obtina profit maxim cu investitii minime. Este oare posibil acest lucru?
Din punctul nostru de vedere exista solutii pentru fiecare buzunar, iar atunci cand vine vorba de reclama firmei tale, de site, de prezentare, ar trebui ca investitiile sa fie ultima preocupare, iar principala sa fie, modul de prezentare, modul prin care iti respecti clientul si ce tip de materiale ii oferi.
Tocmai din acest punct, este bine sa ai materiale de cea mai buna calitate, optimizate pentru orice device, si campanii atractive pentru a le stimula mereu interesul, curiozitatea, si dorinta de a te urma.
1. Campanii emailing
Ce gen de campanie aleg?
Alegerea unei campanii de email este solutia optima pentru promovarea serviciilor dumneavoastra.
Singura conditie in cazul d-voastra este ca respectiva campanie sa fie targetata si preferabil sa fie gen newsletter.
Nu va recomandam transmiterea de emailuri “la ghici” deoarece activitatea d-voastra este specifica, nu se adreseaza decat unui anumit gen de persoane (criterii de venit, disponibilitate, dezvoltare personala, etc). Nici selectarea pe anumite activitatii nu consideram a fi eficienta.
Cum obtin contacte targhetate?
Puteti “extrage” vechile contacte din MAILBOX-ul d-voastra, daca aveti o arhiva din ultimii ani. Pentru detalii ne puteti contacta.
Realizati campanii ADWORDS (criterii de cautare dupa cuvinte) si ADFACEBOOK in care cautati sa accesati grupuri de interese. Toate contactele obtinute in urma acestor campanii vor fi stocate ca fiind clienti potentiali.
Cum trimit mailurile?
Cel mai profesionist instrument este un CRM, cu integrare si de email-champain gen SMTP. (RECOMANDAREA NOASTRA!!!)
Noi suntem specializati pe acest gen de campanii de emailing, in cazul in care achizitionati sistemul nostru de CRM.
TOATE RAPOARTELE SUNT GESTIONATE DIRECT DE D-VOASTRA.
Feed-back-ul din partea clientilor este ridicat.
Un alt gen de trimitere de campanii emailing este printr-un distribuitor de emailuri. Le putem face si noi dar subliniez inca o data ca aceasta este doar o solutie temporara. (NERECOMANDAT!!!)
NU AVETI CONTROLUL DIRECT AL TRIMITERII MAIL-URILOR. Chiar si site-urile dedicate acestui gen de campanii sunt orientate spre atragerea clientilor potentiali, dar totodata prin limitarea operatilor directe din partea clientului (limitare baza de date, trimiteri conditionate de accept prealabil din partea destinatarului, limitare genuri de rapoarte, etc) acele site-uri cauta obtinerea de taxe suplimentare daca doriti implementarea unei campanii eficiente.
Feed-back-ul din partea clientilor este scazut.
Cum conceptualizez email-urile?
Dupa cum stiti deja din email-ul nostru, majoritatea posibililor clienti acceseaza ofertele si site-urile de pe un device mobil. Astfel noi va propunem realizarea un email template optimizat pentru variantele mobile, astfel incat clientii dumneavoastra sa nu aiba probleme cu citirea si accesarea newsletter-ului dumneavoastra.
Campaniile noastre de email marketing au un succes garantat iar riscurile ca mesajele sa nu fie citite, accesate, sau trimise in folderul SPAM, sunt minimaliste.
De aceea noi va propunem un model de newsletter conceptualizat si optimizat pentru a fi implementat in campaniile dumneavoastra de mail.
Ulterior va sugeram achizitionarea unui software CRM, creat special pentru campaniile de emailing, care va va ajuta foarte mult in organizarea campaniilor, structurarea clientilor in functie de criteriile stabilite de dumneavoastra, de campania desfasurata, etc.
Pentru o scurta prezentare va atasam acest link CRM: http://www.optimbirou.ro/campanii-de-promovare-web-marketing/crm-365/
2. Alte solutii mai eficiente pentru MARKETING ONLINE?
Site-ul dumneavoastra trebuie sa respecte noile norme si reglementari ale GOOGLE pentru a beneficia de eficienta maxima. Site-urile si email-urile trebuiesc sa fie toate mobile-friendly pentru a-si continua parcursul normal si pentru a atrage cat mai multi vizitatori, potentiali clienti. Site-urile care nu sunt optimizate mobile-friendly vor risca sa fie „aruncate” pe ultimele pagini ale motorului de cautare, ceea ce duce la o popularitate foarte scazuta a site-ului dumneavoastra. Mai multe detalii le puteti afla de la linkul urmator http://www.optimbirou.ro/mobile-friendly/ unde gasiti in articol si un link oficial pentru a va verifica site-ul cu privire la acest lucru.
Echipa noastra va ofera posibilitatea nu doar a va face site-ul sa fie mobile-friendly, ci si a-l restructura si a-l aduce la parametrii optimi si stilul actual astfel incat, afacerea dumneavoastra sa genereze venituri substantiale datorita platformei online bine stabilizata si conceputa.
Desigur ca, in eventualitatea in care dumneavoastra alegeti sa lucrati cu noi si sa va restructuram platforma online (site-ul) putem maximiza profitul dumneavoastra la un nivem mult mai ridicat.
Intr-o afacere in curs de dezvoltare si in plina expansiune, promovarea in mediul online si social, reprezinta cheia succesului garantat.
Noi va recomandam o campanie de Google Ads si Facebook Ads. Concret, aceste campanii au ca scop cresterea popularitatii site-ului si afacerii dumneavoastra. In timp ce Google Ads va creste rankingul in motorul de cautare google al site-ului dumneavoastra, ceea ce va va aduce, mai mult trafic pe site, si implicit mai multi potentiali clienti. Mai multe detalii gasiti la http://www.optimbirou.ro/campanii-de-promovare-web-marketing/seo/ .
Facebook Ads va ofera sansa sa va dezvoltati afacerea si sa o faceti cunoscuta prin intermediul celei mai mari retele sociale din lume. Interactiunea cu publicul de pe Facebook, si posibilitatea nelimitata de a organiza campanii, concursuri, promotii, s.a.m.d. va confera garantat venituri extraordinare si succes garantat. Mai multe detalii gasiti la http://www.optimbirou.ro/campanii-de-promovare-web-marketing/promovare-facebook/ .
Pentru campanii pay per click aveti detalii la urmatorul link: http://www.optimbirou.ro/campanii-de-promovare-web-marketing/campanii-ppc/