Promovare pe Facebook ca intr-o poveste

Cum sa intelegi ce inseamna promovarea online pe Facebook mai usor? Este atat de complicata dar hai sa o vedem ca pe o poveste! Povestea motanului incaltat.

Toți știm povestea

Era odată un om care avea trei copii. Tatăl lor moare iar ei își împart moștenirea lăsată de tatăl acestora. Cel mai mic copil primește un motan. Motanul vede că acesta este trist și îi spune sa îi de-a doar o pereche de cizme. Dupa ce trece prin multe peripeții acesta face ca băiatul sa devina rege și să se căsătorească cu o prințesă frumoasa,iar motanul devine Motanul Incaltat.
Detaliile însă contează.

Targhetarea initiala

Prima data motanul și a ales audienta targhetata.  Adică s a poziționat pe piața de promovare în zona în care era regele, la palat.

A dus timp de cateva luni vanat ales si l-a prezentat ca fiind din partea marghizului din Carabas. Astfel (regele) l-a tinut minte.

Motanul încălțat de fapt cauta sa pregătească terenul pentru promovarea propriu-zisa.

Citeste si despre automatizarea in vanzari sa intelegi la ce ajuta in promovarea si vanzarea online

Remarketingul si retarghetarea

Prin remarketing a creat o situatie de notorietate care pe viitor ii va ajuta in  promovarea tanarului stapan al sau.

S a așezat în calea trăsuri și a strigat ca are nevoie sa fie salvat de la înec stăpânul sau. Parea ca nu i vindea nimic regelui, totul s a petrecut din întâmplare.   Adică la următoarea întâlnire,  tot din întâmplare, sa îi reamintească regelui de stăpânul sau și de cât de bogat si puternic este.

Retarghetarea a creat ocazia Motanului Incaltat sa promoveze in mod direct pe stapanul sau.

Concluzii

Ca este vorba de o poveste sau de o promovare online pe Facebook trebuie sa stim ca targhetarea initiala trebuie urmata de retarghetare si remarketing directionata exclusiv catre audienta care a reactionat in mod pozitiv.

Cum se face acest lucru? Prin automatizare, pornind de la audienta initiala si aplicand „tehnica palniei in vanzari”. Vrei sa intelegi ce inseamna aceasta tehnica? Citeste articolul nostru vanzarile au murit, sa traiasca vanzarile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *